Armin van Buuren
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Rejestracja Rejestracja Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Sunrise Festival 2010
Autor Wiadomość
Rogal 
Asot Lover

Dołączył 1079 dni temu
Wysłany: 28-07-2010, 04:01  

jeżdżę już od 5 lat do Kołobrzegu i co rok jest dla mnie coraz gorzej od tych kilku ostatnich bo dobra passa sunrisowa trwała od tych wcześniejszych kiedyś bylem młodszy i było to dla mnie duże wydarzenie być na takiej imprezie teraz jak już to poznałem to inaczej na to spoglądam cenowo co roku jest drożej a impreza tego nie oddaje line up owszem był zachęcający motyw przewodni "czas" niestety nie zauważyłem nic co mogło by mi się z tym kojarzyć oprócz loga na biletach koszulkach itp na pewno dobry pomysł z żetonami dużo "pachnących" toi toi organizacja jak najbardziej na plus w końcu MDT umie wprowadzić ludzi na obiekt bo co impreza mieli z tym problem wielki plus za brak kolejki w każdym dniu wejścia na imprezę no i chyba na firmę fotissound nikt nie będzie narzekał bo nagłośnienie było jak zawsze na wysokim poziomie nie widziałem żadnej awantury i tylko ta tragiczna wiadomość o tej dziewczynie rzuca dość nie fajne światło na imprezę ale sprawa na pewno się wyjaśni pokaz fajerwerków bez rewelacji w ubiegłych latach był większy nakład gotówki na tego typu atrakcje ognie fajerwerki z obydwu scen a nie tylko z parkingu jak to miało miejsce w tym roku wejścia DJ'i tez niebyły jakoś specjalnie zorganizowane wciąż te same intro i zapowiedzi DJ'i idzie się zanudzić i megamix z mirroball'em co on tam robił ? minął już rok i wciąż to samo niemiłe zaskoczenie brak pomysłów ? red stage zobaczyłem z ciekawości samych zamulaczy fotelowych i 4 laski na środku "parkietu" pomysł z tym dla mnie nie zbyt trafiony wiekszosc czasu spedziłem jednak na amfiteatrze bo na parking mało komu sie podobalo sami housowcy byli ze mna wiec krązyłem sam na digital wielkie plusy za sety
Analog piątek
- Laidback Luke
- Dirty South